Simplitate

"cat de nefericit este omul al carui suflet si-a pierdut simplitatea..."
"This is our decision, to live fast and die young!"

Faceți căutări pe acest blog

marți, 20 octombrie 2009

M-ai invatat...

M-ai invatat sa fiu de tabla,
Sa vibrez sunand a gol.
M-ai invatat ca lumea-i oarba,
Neagra, cu suflet de namol.
M-ai invatat ca nu e bine,
Sa iti pese orice-ar fi,
M-ai invatat sa calc peste cadavre:
Zi de zi!
Si-am invatat sa nu invat nimic
Din doctrina ta meschina.
Si-am invatat sa nu te-nvat
Ale chitarei acorduri fine,
Ce se afla in lumina.
Pe catafalc odihnesc cei ce...
Invatat-au sa invete pe cei ce
Nu invata.
Pe catafalc zac eu...
Ce n-am invatat nimic de-o viata.

5 comentarii:

  1. imi place.te superi daca "o fur" sa o pun si eu pe blog ca imi place multttttttttttttttttttttttttttttttt...

    RăspundețiȘtergere
  2. daca o furi gen share cu trimitere la blogul meu, nu ma supar :))) :D btw, mi-a mutat blogul la http://cain-cuvintefaranoima.blogspot.com/ si pe asta il voi inchide curand :D

    RăspundețiȘtergere

Postări populare