Simplitate

"cat de nefericit este omul al carui suflet si-a pierdut simplitatea..."
"This is our decision, to live fast and die young!"

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 19 septembrie 2010

Murdar de iarna...

Cu capul pe masa,
Mort, plin de sange,
Langa mine sufletu-mi plange
Ca-n scrumiera
Inca fumega-mi tigara.
Pe geam, se vede
Cum ninge, e iarna!
Pe foc, trosnesc trandafirii.
Paharul mai picura,
Lacrimi de ingeri,
In juru-mi joaca diavoli
Si gandu-mi rasuna ,
Doar mars funebru!
In iad se petrece,
Trambite rasuna,
Intru cu glorie
Azi toate-mi s-aduna.
Si-i Lucifer mandru,
Zapada-i manjita cu sange,
In case se plange,
Pe foc trosnesc trandafirii
In bezna, camera se cufunda.

2 comentarii:

  1. mai rar...versurile de mai sus ma introduc in lumea ta, simt, parca, un fel de tristete ce doare si asta se intampla mai rar, ca versurile sa aiba o asemenea putere..autorul e bun, daca esti tu: felicitari! daca ceea ce sta scris e ceea ce traiesti tu, afla ca nu esti singur, retraiesc cu tine si iti raman alaturi...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro

    RăspundețiȘtergere

Postări populare