Simplitate

"cat de nefericit este omul al carui suflet si-a pierdut simplitatea..."
"This is our decision, to live fast and die young!"

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 19 iunie 2011

Sarutul ei...



Am ramas fara cafea!
Tot patesc asta 
de cateva zile...
Trebuie sa fur iar
din zatul vecinilor,
Pana s-or prinde!
Sau poate sarutul ei,
Imi va lasa un gust de cofeina...
Pachetul gol,
Nu mai nascoceste nimic
de la un timp de-o vreme
iar scrumiera goala,
se simte murdara de-atata curatenie.
Voi fuma si azi
tigari "second hand"!
Sau poate parfumul ei,
Imi va aduce-un iz de tutun...
Inima-mi palpiteaza iar
Si iar merg pe-o margine de drum,
Ochiu-mi nedormit,
mai scapa cate-o lacrima,
Semn de somn!
Si poate doar sarutul ei,
Imi va spune drum bun...

Un comentariu:

  1. Poate sarutul ei te va intoarce inapoi
    iti vei gasi lacrima uitata la margine de drum
    Poate si-un rest dintro tigara
    o ceasca rasturnata
    si-o urma de parfum.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare