Simplitate

"cat de nefericit este omul al carui suflet si-a pierdut simplitatea..."
"This is our decision, to live fast and die young!"

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 28 august 2010

Fapte


Sunt consecinta unui fapt,
Si-as infaptui eu multe

Nu-mi trebuie de-a mea parte
Decat demoni sa m-ajute.
Si-o sa am decizii 
Cu tragic deznodamant,
Incununat de lauri voi fi
Mandru-ntre cele mai 
Mandre cete.
Tatuat sarpe 
Pe stanga mea va fi,
Si-mi va folosi drept iscoada,
Si sange regal va gusta pentru mine.
O sa-nvenineze,
Suflete cinstite
Intru-a mea pecete.
Teme-ma voi doar 
De-a mea necugetare
Caci om sunt si
Imi place vanitatea.
Si diavoli voi muta din loc
Caci mecanismul e uns bine
Si roate se-ntoarce,
Caci am in maini
Arma mare...
Putere de om nebun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare