Simplitate

"cat de nefericit este omul al carui suflet si-a pierdut simplitatea..."
"This is our decision, to live fast and die young!"

Faceți căutări pe acest blog

duminică, 29 august 2010

Rascruci...

Demonic mi-e gandul
Caci mesager diavolicesc sunt,
Si-mi chinui trupul
Caci mi-e sufletul masochist.
Imi place rosul sangeriu
Si ma complac in ideea 
De vesnic foc
Ca n-am nevoie
De-a voastra slujba.
Si nu ma tem de eternitate
Cand si-asa imi joc
Sufletul pierdut
Cu Satan
Caci e totul sau nimic.
Si picura prin mine
Caci il provoc pe Lucifer
Sa-mi dea chip de Leviathan
Sa te-astept pe mare.
Iar tu dragul meu
M-asteapta acolo-n tihna
Caci mi-a ramas drumul scurt,
Si te-oi servi si c-o tigara
Si-om sta la un pahar de vin
Caci am obosit
Si-alaturi de tine cer odihna.
Voi rade necontenit
Caci nu sunt temator din fire,
Si-mi va fi lupta castigata
Caci triumfator voi privi,
Si prin pact 
In chip demonic
M-oi intoarce
Cu spirit de sarpe,
Sa-mpart ura, suferinta si venin.
Si te rog a ma ierta
Caci sunt otravit
Si par ideile-mi a fi in van
Dar stiu o vorba,
Fa-te frate cu Satan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare