Simplitate

"cat de nefericit este omul al carui suflet si-a pierdut simplitatea..."
"This is our decision, to live fast and die young!"

Faceți căutări pe acest blog

vineri, 27 august 2010

Leviathan


Si ma ridic de jos, 
In plina glorie,
Precum Lucifer dupa ce a cazut
Din amagitorul rai.
Si sarpe cu chip de om fiind,
Am simturi ascutite 
Si rabdare de fier.
Mai adaug o frunza uscata
La copacul lumii ciclic,
Si tot printre diavoli m-a gasit 
Caci imi place sa simt 
Miros de sange.
Si am la picioare cete
Dar nemuritor nu sunt.
Si imi place a paria
Dar precum pasarea phoenix 
RENASC!
Si nu-mi sta nimic in cale 
In nebunia mea 
Aflata in plina ascensiune,
Caci psihopat fiind
Imi place durerea, 
E dulce a o provoca,
Nu difera, tie, altora...
Precum Lucifer
Caderea-mi e pur triumf,
Imi schimb infatisarea
La gustul de sange...
Ce dulce e 
Sa-ti simti sufletul viciat
Cum arunca imprecatii, 
Caci e dulce ura
Cand stii ca ai limba de sarpe,
Om nebun... se mira si Satan!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare